Friday, February 14, 2014

shaklee in da house!!

salam ya ahli syurga.. 

shaklee in da house!! 

kenapa shaklee?

ini pengalaman saya sendiri.. sebelum ini saya menghadapi masalah jerawat yang terlampau teruk.. serius tak tipu.. 

Pimple!!

Mula lah saya mencari pelbagai produk untuk membasmi jerawat, but at the end not working.. sedih..  saya cuba juga berjumpa doktor.. then doktor tanya, u ada masalah penghadaman ke.. yah, saya memang ada masalah itu.. saya makan ubat klinik, suplement, vitamin tapi tak berjaya.. hukhuk.. jerawat makin teruk.. tapi sebagai hamba Allah, kita kena yakin setiap penyakit ada ubatnya..

“Berubatlah wahai hamba-hamba Allah, sesungguhnya Allah tidak meletakkan penyakit, melainkan meletakkan untuknya ubat, kecuali satu penyakit, iaitu tua” (Riwayat Ahmad, Abu Daud, al-Tirmizi dan Ibn Majah).

 akhirnya, seorang teman lama memperkenalkan produk shaklee..


Shaklee pertama saya..


saya cuba, dan alhmadullilah, izin Allah S.W.T badan saya dapat menerima baik produk shaklee.. and the best part is, sistem penghadaman saya beroperasi dengan baik semula.. hehe..

Pimpel dah tak de..

i fall in love with shaklee.. hehe..

sekarang saya sedang mencuba produk vitamin c.. nantikan keputusannya ok..

sesiapa berminat, boleh hubungi pm/wassap/call saya di 
017-7712976
fb : ilyimanshak

No comments:

Post a Comment